RVD

In Nederland was de Videoland-serie ‘Máxima’ al een groot succes, maar nu lijkt de serie ook internationaal hoge toppen te scheren. De tv-reeks over onze koningin lijkt zelfs voor een primeur te zorgen…

Tina Nijkamp valt haast van haar stoel wanneer ze ontdekt dat ‘Máxima’ gekozen werd tot ‘the daily hit’ van ‘The Daily Wit’. En dan is er nog een ander cijfer dat tot de verbeelding spreekt…

Zo werd de eerste aflevering van ‘Máxima’ in Spanje door maar liefst meer dan 1 miljoen kijkers bekeken. En de serie was tevens de absolute kijkcijferkampioen in dat tijdslot. Tina Nijkamp trekt één duidelijke conclusie…

“Ongelofelijk bijzonder. En wat een marketing voor ons koningshuis”, klinkt het enthousiast bij de kijkcijferanaliste op haar Instagram Stories. En dan komt Tina Nijkamp met een opvallende suggestie aan onze Oranjes…

“Tijd voor Willem-Alexander en Máxima om RTL en Videland een hele grote kijkcijfertaart te sturen”, grapt Tina Nijkamp op haar Instagram Stories. En dan stelt de kijkcijfergoeroe zich nog één duidelijke vraag…

“Een Nederlandse serie die primetime in het buitenland wordt uitgezonden. Is dit ooit eerder met een Nederlandse serie gebeurd? Volgens mij niet. Heel bijzonder”, aldus Tina Nijkamp op haar Instagram Stories.

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van vipnieuws.nl