Foto: Wessel de Groot / SBS6

De populariteit van de Meilandjes kent geen grenzen. De familie is na hun docusoap ‘De Meilandjes’ nog steeds erg hot in Nederland en België. Sinds kort heeft Maxime, de dochter des huizes, na een vorige mislukte poging opnieuw een webshop in kledij. Dat lezen we in Party.

Toen ze in het voorjaar van 2021 haar eerste webshop lanceerde, kreeg ze veel kritiek van misnoegde klanten. Hoewel Maxime beweerde dat ze de aangeboden kledij helemaal zelf had ontworpen, konden klanten op AliExpress dezelfde kledingstukken veel goedkoper terugvinden,

Dat werd Maxime niet in dank afgenomen. Haar verkoop kelderde en haar toenmalige kledinglijn ‘Monciel’ hield op te bestaan. Maxime had geen andere keuze en droop misnoegd af met een verlies van maar liefst 50.000 euro.

Tijd om het over een andere boeg te gooien, dacht de jonge onderneemster. Ze opende aan het einde van vorig jaar een nieuwe webshop, ‘Villa Vito’, met daarin kledij die zij zelf heeft geselecteerd.

De webshop richt zich op kinderen en mama’s die graag dat tikkeltje meer willen. Ondanks de nieuwe start, lijkt het nieuwste project van onderneemster Maxime momenteel nog niet bepaald als een trein te lopen.

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van vipnieuws.nl