Foto: Brunopress.nl

Eloise heeft haar pop-up show My Lima Lima geopend en de gravinfluencer wil met haar ‘fashion een positieve impact bieden’. Ook de naam heeft een opvallende betekenis…

De winkel is genoemd naar de Romeinse godin van de ommekeer. Eloise en haar zakenpartner Thomas Latcham, gaan er ‘luxe vintage kleding uit de kasten en het netwerk van de gravinfluencer, haar moeder en andere stijlvolle vrouwen’, lezen we op All Things Amalia. Eloise ziet het als volgt…

“Het moet een fijne plek zijn waar mensen samenkomen, kleding passen en waar ik meetings heb, koffietjes doe en tussendoor aan mijn opleiding werk”, verduidelijkt Eloise eerder al in LINDA. De boodschap die Eloise wil uitdragen is duidelijk…

De dochter van prinses Laurentien en prins Constantijn wil ‘onbenutte kleding veranderen in waarde voor mensen die het nodig hebben’. En de opbrengsten steekt ze niet in eigen zak!

De gedoneerde kleding wordt immers verkocht om geld in te zamelen voor goede doelen. Eloise benadrukt dat ze zelf ‘de kriebels krijgt van fast fashion’ die tegenwoordig zo in is.

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van vipnieuws.nl