Qmusic

Marieke Elsinga zou enorm geleden hebben onder de kritiek die ze kreeg na het floppen van haar programma ‘Alles Is Muziek’. De noodkreet van Marieke zou zelfs geleid hebben tot de campagne ‘Start Loving, Stop Hating, Be Sweet’ van RTL. Maar hoe hypocriet is die actie wel niet? De kritiek klinkt alsmaar luider…

Het is nota bene RTL die overweegt om controversiële programma’s als The Voice en Temptation Island terug te brengen, terwijl er een enorme schandaalsfeer heerst rond beide programma’s. Hoe geloofwaardig is die campagne van RTL dan? Tina Nijkamp formuleert het als volgt…

Tina Nijkamp vindt het op zich een nobelere campagne van RTL, maar de wereld verbeteren begint wel bij jezelf, meent de tv-criticus. En dan wijst RTL nogal vaak naar anders als er problemen ontstaan. En dat kan niet langer, benadrukt Tina Nijkamp…

“Hetzelfde geldt een beetje voor The Voice, want ook de rol van RTL binnen The Voice, daar hebben we ook nog nooit wat van gehoord”, voegt Tina Nijkamp er fijntjes aan toe. Kan het dat niemand bij RTL op de hoogte was van de wantoestanden bij de talentenjacht? Eén ding is duidelijk…

“Wel natuurlijk de producent die de schuld kreeg en er is een heel onderzoek naar geweest en we hebben die hele BOOS-uitzending gezien, maar de begeleiding vanuit RTL…” Daar wordt niets over gelost, klinkt de kritiek van Tina Nijkamp op de ‘hypocriete’ campagne van RTL.

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van vipnieuws.nl